woensdag 29 april 2015

Goed nieuws over de kroon van Willem I

Goed nieuws over het grafmonument van Koning Willem I in de Nieuwe Kerk te Delft. dit schreef ik in maart 2014




Bij mijn laatste bezoek aan de Nieuwe Kerk te Delft in  maart bemerkte ik dat er nog niets veranderd was aan de deplorabele staat van het grafmonument van Koning Willem I.

Ik schreef op 26 maart jl. een brief aan de Koning met foto's van de kapotte kroon en een link naar deze  blog . Daarop kreeg ik antwoord  van het Kabinet  van de Koning dat Zijne Majesteit mijn brief voor verdere afhandeling had doorgezonden naar de Minister van Onderwijs, cultuur en wetenschappen.

 
 
Gisteren ontving ik een telefoontje van het Ministerie dat de Minister hierover contact  had opgenomen met het Rijksmuseum en zij gaan op korte  termijn de restauratie ter hand  nemen !
 
Ik ben hierover zeer opgetogen en blij .
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten